RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Koty
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 5
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Kto zna hodowlę Medium Color PL
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
W przyszłym tygodniu odbieram ślicznego kocurka MCO. Czy ktoś z Was posiada jakieś informacje o hodowli Medium Color Pl. Nie mam żadnego doświadczenia i trudno mi ocenić czy to dobra hodowla. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam wszystkich kociolubnych Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
jak juz odbierasz kociaka ,to chyba za póżno na takie pytania??

ps.
Ania ma fantastyczne koty..

(o szczególy prosze pytac hodowce)

Odpowiedz z cytatem
dopiero teraz udało mi się trafić na to forum Sad chciałabym, żeby z kotkiem było wszystko ok, chyba nigdy nie jest za późno, aby dowiedzieć się czegoś od kogoś kto wie więcej i lepiej. Też uważam, że pani Ania ma fantastyczne koty, inaczej nie decydowałabym się na zakup, co nie znaczy że nie warto zapytać.

Odpowiedz z cytatem
jak chciałas pytac ,to nie na forach Laughing
tylko hodowcy,lub ludzi którzy maja koty z danej hodowli
jesli inni ''klienci ''sa zadowoleni,znaczy że hodowca i koty sa good

Odpowiedz z cytatem
widzę, że chyba trafiłam pod zły adres Sad
liczyłam właśnie, że spotkam tu ludzi którzy kochają koty i wiedzą na ich temat więcej ode mnie i będą chcieli sie tą wiedzą podzielić....
wyobraź sobie, że bardzo wnikliwie pytałam hodowcę o interesujący mnie temat, i pani Ania udzieliła mi wszystkich informacji jakie posiadała, innych "klientów" nie miałam okazji pytać, jeżeli jest coś złego w tym, że zapytałam o to na forum, to przepraszam ale widać mam mylne wyobrażenia na temat forum.... co nie jest wykluczone

Odpowiedz z cytatem
jak juz odbierasz kociaka ,to chyba za póżno na takie pytania??

ps.
Ania ma fantastyczne koty..

(o szczególy prosze pytac hodowce)