Rude dziewczynki z Petiqette*PL

Tylko z rodowodami

Moderatorzy: Świtezianka, Meri

Awatar użytkownika
CatDog
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 22, 2013 11:00 am

Post autor: CatDog » wt lip 30, 2013 14:45 pm

maja pisze:Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


ja lubie akurat takie profile
ale z tym że płaskie glace mam
Tego właśnie mi potrzeba. Chociaż u tych większych widzę płaskie czoła to kociak już dla mnie ma czoło w porządku. Z tego wnoszę, że powinien mieć bardziej okrągłe czółko " takie dziecięce". No nie bardzo umiem to nazwać ale ten kociak ma takie jakby "dorosłe czoło" Czy tak?

Awatar użytkownika
CatDog
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 22, 2013 11:00 am

Post autor: CatDog » wt lip 30, 2013 15:00 pm

Minojami pisze:tu (niestety po niemiecku ale sa obrazki ;-) sa przyklady bledow w kocie, za co sa punkty zabierane i jak powinno byc... profil nie powinien byc jak krzeselko, tylko miec "szwung" diabli wiedza jak po Polsku :lol:
http://www.calitanmc.com/mcgermantica.pdf
Dzięki bardzo. Ekstra stronka. Zgłębię dokładnie jak syn wróci z pracy bo ja po niemiecku to tylko kaputt. Faktycznie ładnie pokazane błędy na zdjęciach.

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9001
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Post autor: sunshain » wt lip 30, 2013 16:40 pm

tak sobie na niego patrze na tych nowo wstawionych fotkach to znam kocura z gorszym stopem co mu chyba garb na nosie stop robi a co niektorzy pieja z zachwytu nad nim
Obrazek

Awatar użytkownika
CatDog
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 22, 2013 11:00 am

Post autor: CatDog » wt lip 30, 2013 17:01 pm

Nad tymi pieniami właśnie boleję.
No bo skoro 10 czy 20 osób pieje, to ja - uczeń i obserwator im wierzę i uznaję go za wzorzec, po czym widzę tego kota na wystawie a sędzia zarzuca mu za duży stop.
Cała głupia jestem. Wynika z tego, że nie to ładne co ładne ale to co się komu podoba.
No cóż mam lata na naukę i przemyślenia a może kiedyś uda mi się wyhodować idealnego MCO na co mam nadzieję.

Awatar użytkownika
maja
Posty: 3812
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 7:23 am
Lokalizacja: gdynia

Post autor: maja » wt lip 30, 2013 17:02 pm

hahahah
może ma inne fajne cechy
a może daje wybitne dzieci

sunshain
nie wiadomo :lol:

Awatar użytkownika
maja
Posty: 3812
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 7:23 am
Lokalizacja: gdynia

Post autor: maja » wt lip 30, 2013 17:09 pm

CatDog pisze:
Minojami pisze:tu (niestety po niemiecku ale sa obrazki ;-) sa przyklady bledow w kocie, za co sa punkty zabierane i jak powinno byc... profil nie powinien byc jak krzeselko, tylko miec "szwung" diabli wiedza jak po Polsku :lol:
http://www.calitanmc.com/mcgermantica.pdf
Dzięki bardzo. Ekstra stronka. Zgłębię dokładnie jak syn wróci z pracy bo ja po niemiecku to tylko kaputt. Faktycznie ładnie pokazane błędy na zdjęciach.
to jest opracowanie sprzed stu lat
niektóre cechy które opisują jako perfekt sa dla mnie hhmm....

ale fajnie pokazane porównania
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9001
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Post autor: sunshain » wt lip 30, 2013 17:27 pm

maja pisze:hahahah
może ma inne fajne cechy
a może daje wybitne dzieci

sunshain
nie wiadomo :lol:
tia :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Agłaja
Posty: 1387
Rejestracja: śr mar 22, 2006 21:48 pm
Lokalizacja: znad morza
Kontakt:

Post autor: Agłaja » wt lip 30, 2013 18:20 pm

a tak wogole, słodziutkie te rude panienki :P
Hodowla kotów MAINE COON Cień Pantery*PL

Obrazek

www.coon.bloog.pl

Awatar użytkownika
Minojami
Posty: 3763
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 14:17 pm
Lokalizacja: Worms
Kontakt:

Post autor: Minojami » wt lip 30, 2013 19:08 pm

No ja wiem ze to Stare jest... Ale niektore rzeczy Fajne ;/)
Obrazek

Awatar użytkownika
CatDog
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 22, 2013 11:00 am

Post autor: CatDog » wt lip 30, 2013 19:38 pm

Balsam dla serca i radość dla oczu jak szaleją i wydziwiają. Posikać się można jak ta pierdółka wali z rozpędem w szybę zamkniętego okna tarasu i w żaden sposób pojąć nie może jak to się stać mogło? Przecież przed chwilą się udało :( . Mam ten luksus, że jestem cały dzień w domu i koty są od rana na podwórku. Te małe już też. Dlatego są takie zakurzone. Akurat jestem w trakcie odnowy trawnika więc jakaś część jest spulchniona i służy za doskonały plac zabaw, kąpielisko i wielką kuwetę. Mama nie przykłada się do mycia. W swej łaskawości da cyca i przy okazji liźnie parę razy po łebkach od biedy. Oczy uszy i nosy zostawia dla mnie, cobym sie nie nudziła.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9001
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Post autor: sunshain » wt lip 30, 2013 19:41 pm

CatDog
tak na prawdę to gorsze idą do hodowli
Obrazek

Awatar użytkownika
CatDog
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 22, 2013 11:00 am

Post autor: CatDog » wt lip 30, 2013 19:45 pm

Mnie się ta strona podoba. Gorzej z tłumaczeniem. Ja nawet owczarka niemieckiego nie miałam a translator tworzy mi takie zagadki, że pojąć nijak nie mogę o co biega. Muszę po słowie i resztę sobie dopowiadam. Ciekawe co z tego tłumaczenia wyjdzie :?

Awatar użytkownika
CatDog
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 22, 2013 11:00 am

Post autor: CatDog » wt lip 30, 2013 19:51 pm

sunshain pisze:CatDog
tak na prawdę to gorsze idą do hodowli
No to mnie martwisz.
Cały czas żyłam w przekonaniu, że do hodowli to tylko te najlepsze albo choćby najbliższe wzorca :shock:

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9001
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Post autor: sunshain » wt lip 30, 2013 19:58 pm

CatDog pisze:
sunshain pisze:CatDog
tak na prawdę to gorsze idą do hodowli
No to mnie martwisz.
Cały czas żyłam w przekonaniu, że do hodowli to tylko te najlepsze albo choćby najbliższe wzorca :shock:
czasem miarą hodowli w jej mniemaniu jest ilość wepchnietych kotów do hodowli bez względu na wygląd kota .... niestety
Obrazek

Awatar użytkownika
CatDog
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 22, 2013 11:00 am

Post autor: CatDog » wt lip 30, 2013 20:14 pm

No przeglądam sobie tę polecaną stronę i przestaję wierzyć w ideał MCO.
W samym kształcie oka może być 6 wad a gdzie reszta kota?.
Może jednak nie zgłębiać dalej tej strony :?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupię, sprzedam mainkuna”