Cena mainkuna

Wybór kociaka, przygotowanie domu, adaptacja

Moderator: Kocurowa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Papulcia1988
Posty: 295
Rejestracja: sob cze 16, 2012 11:18 am
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Papulcia1988 » ndz gru 09, 2012 17:45 pm

Meri pisze:Aj tam nowy typ czy stary, byleby były dobre w typie :P nie popadajmy w skrajności...
Fajnie byłoby je troszkę połączyć :D Np. uszy z nowego reszta ze starego :shock: Hehe oczywiście żartuję :twisted:

Awatar użytkownika
Meri
Posty: 3107
Rejestracja: pt sty 22, 2010 21:21 pm
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: Meri » ndz gru 09, 2012 17:52 pm

Wiesz jak dla mnie to nie ma czegoś takiego jak nowy i stary typ serio ;) MCO zmieniają się i może dlatego powstają nowe typy,ale w dalszym ciągu ten sam wzorzec, to że kot ma duże uszy i wysoko osadzone nie czyni go od razu kotem w nowym typie, kot o rozjechanych uszach nie może być usprawiedliwiany tak "on jest w starym typie, więc może mieć rozjechane uszy" toż to absurd jakiś :P. Teraz jest moda na ogromne uszy przez co wielkość czasami nie idzie w parze z tym wszystkim,bo rozmnaża się MCO z najlepszymi uszami nie patrząc na wielkości, inni zaś wychodzą z założenia,że trzeba iść w wielkość nie patrzeć na resztę jak dla mnie na tym wszystkim najbardziej ucierpiał profil MCO, gdzie teraz znaleźć ładny top główki? :roll: Po prostu co jest aktualnie na "topie" tak hodowcy hodują... ;) niektórzy mają własny rozum, a inni chcą po prostu na wystawach zgarniać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Minojami
Posty: 3763
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 14:17 pm
Lokalizacja: Worms
Kontakt:

Post autor: Minojami » ndz gru 09, 2012 18:08 pm

Brrryyyyy, nie znosze tych "nowych" zajeczych maine coonow, bez pyska tylko z uchem....
Ale kazdemu sie cos innego podoba :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Meri
Posty: 3107
Rejestracja: pt sty 22, 2010 21:21 pm
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: Meri » ndz gru 09, 2012 18:15 pm

Też nie lubię wąskich uszu, a mimo to coraz więcej takich się pojawia... a sędziom się to najwyraźniej podoba. :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Papulcia1988
Posty: 295
Rejestracja: sob cze 16, 2012 11:18 am
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Papulcia1988 » ndz gru 09, 2012 18:25 pm

Moim zdaniem trzeba znaleźć złoty środek :) Wiem, że nie można tylko brnąć do udoskonalenia jednej cechy trzeba zachować jakiś umiar w dążeniu do doskonałości :) Bo w końcu okaże się, że zaczną krążyć w obiegu króliki pod przykrywką Maine Coonów :shock:

Awatar użytkownika
Minojami
Posty: 3763
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 14:17 pm
Lokalizacja: Worms
Kontakt:

Post autor: Minojami » ndz gru 09, 2012 18:34 pm

Juz kraza... Ja lubie ladne, duzo ucho ale wszystko musi do siebie pasowac... Ja tam lubie moje kotecki i juz
:D
Obrazek

Awatar użytkownika
Meri
Posty: 3107
Rejestracja: pt sty 22, 2010 21:21 pm
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: Meri » ndz gru 09, 2012 18:35 pm

Też lubie duże i wysoko osadzone ucho, ale żeby było przy tym szerokie u nasady, a nie taki zajączek :P.
Obrazek

Awatar użytkownika
Papulcia1988
Posty: 295
Rejestracja: sob cze 16, 2012 11:18 am
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Papulcia1988 » ndz gru 09, 2012 18:44 pm

Minojami pisze:Juz kraza... Ja lubie ladne, duzo ucho ale wszystko musi do siebie pasowac... Ja tam lubie moje kotecki i juz
:D
Też je lubię bo są cuuudne :D

Awatar użytkownika
Agłaja
Posty: 1387
Rejestracja: śr mar 22, 2006 21:48 pm
Lokalizacja: znad morza
Kontakt:

Post autor: Agłaja » pn gru 10, 2012 11:21 am

moja Gipsy ma piekne uszy,glowe,jest dluga, dlugi ogon, ale ma slabszy profil. nie ma kotow bez wad :)
Hodowla kotów MAINE COON Cień Pantery*PL

Obrazek

www.coon.bloog.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Myślimy o nowym mainkunie”