A teraz Tofi!

Każde futerko małe i duże niekoniecznie MCO ma już swoje miejsce na prezentację w galerii.

Moderator: Meri

Awatar użytkownika
Niebieska
Moderator
Posty: 430
Rejestracja: pt lut 13, 2009 22:32 pm
Lokalizacja: Wrocław

A teraz Tofi!

Post autor: Niebieska » czw lut 26, 2009 16:24 pm

Tofi jest juz z nami cztery lata.
Obrazek


Obrazek
no i nasz nowy nabytek

Obrazek

Awatar użytkownika
Kocurowa
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: pt cze 22, 2007 15:45 pm
Kontakt:

Post autor: Kocurowa » czw lut 26, 2009 16:32 pm

o ranyyyy jakie Toffffiii do wycałowania, uwielbiam takie pysie, u mnie też kociaste żyły sobie z królem i świetnie się dogadywały, a najlepsze było jak się wpychały do spania do niego do klatki z wiórami... klatka była prawie zawsze otwarta.... ja patrzę a tam lezie przez pokój jakiś potwór wiórowy.... kota nie widać tylko kupa wiórków i sianka wielkości kota się przemieszcza.... nie wspomnę już ile zajmowało mi wyczyszczenie zawiórkowanego Curtisa :shock:

ale Tofi ma fajne umaszczenie, takie szylkretowe :lol:
umaszczenia MCO - www.mco.zafriko.pl
malowane jaja ;) www.malowane.zafriko.pl

Awatar użytkownika
Niebieska
Moderator
Posty: 430
Rejestracja: pt lut 13, 2009 22:32 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Niebieska » czw lut 26, 2009 16:39 pm

No to popatrz na to

Obrazek


Obrazek
Teraz jest już za duży żeby tam wleźc, ale wcześniej co chwilę musiałam go wyciągac, bo biedny Tofi tupał przed klatką.

Awatar użytkownika
Kocurowa
Moderator
Posty: 2001
Rejestracja: pt cze 22, 2007 15:45 pm
Kontakt:

Post autor: Kocurowa » pt lut 27, 2009 9:55 am

oooo no właśnie.....
tylko u mnie klatka była taka bardzo duża i niestety nawet dorosły mi tam właził.....
umaszczenia MCO - www.mco.zafriko.pl
malowane jaja ;) www.malowane.zafriko.pl

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9000
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Post autor: sunshain » pt lut 27, 2009 9:57 am

proszę wytarmosić "długouchego" i dać dużą marchewkę :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Niebieska
Moderator
Posty: 430
Rejestracja: pt lut 13, 2009 22:32 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Niebieska » pt lut 27, 2009 12:01 pm

Już jest wycałowany, wymiziany i wytarmoszony.

Awatar użytkownika
Minojami
Posty: 3763
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 14:17 pm
Lokalizacja: Worms
Kontakt:

Post autor: Minojami » pt lut 27, 2009 13:23 pm

Niebieska pisze:No to popatrz na to

Obrazek


Obrazek
Teraz jest już za duży żeby tam wleźc, ale wcześniej co chwilę musiałam go wyciągac, bo biedny Tofi tupał przed klatką.
no prosze...hodowla klatkowa :shock: puculek zarabisty. moja tesciowej krolik zalatwial sie do kuwety, szybko sie skubany nauczyl :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Niebieska
Moderator
Posty: 430
Rejestracja: pt lut 13, 2009 22:32 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Niebieska » pt lut 27, 2009 13:32 pm

A mój ostatnio załatwił się........ na mojego przyszłego ślubnego bo mu zamknął drzwi w pokoju i nie miał jak wyjśc :D aaaaaaa jak potem szybko uciekał, tylko uszy mu podskakiwały. Uff... dobrze, że potrafi tak szybko uciekac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne zwierzęta - przedstawiamy nasze psy i nie tylko”