Pseuduch chce handlowac kotami z Polski - koty mco

Dlaczego nie warto ryzykować zakupu zwierząt z podejrzanych źródeł oraz miejsca sprzedaży takich zwierząt.

Moderator: Kocurowa

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9000
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Pseuduch chce handlowac kotami z Polski - koty mco

Post autor: sunshain » śr cze 24, 2009 16:28 pm

http://forum.miau.pl/viewtopic.php?t=95625

migotunia napisała:

cyt:"Na forum Maine Coon Francja pojawila sie osoba ktora zamierza handlowac kotami m.in. z Polski. Chce je kupowac w Europie Wschodniej i sprzedawac np. we Francji gdzie coony sa duzo drozsze. Chce to traktowac jako biznes bo jak sama pisze, pracuje w dziale import-export. Kot we Francji na kolnaka jest w przeliczeniu na zlotowki kilka razy tanszy niz z Polski wiec kobita wymyslila sobie ze moze na tym zarobic.
Jest to prawdopodobnie Polka ktora bardzo dobrze zna jezyk francuski.
Ma juz na oku kilka hodowli wiec prawdopodobnie bedzie sie z nimi kontaktowac.

Dla zainteresowanych wklejam przetlumaczona strone na j.polski:
http://translate.google.com/translate?h ... D%26sa%3DG"
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pseudohodowcy”