Xanthos i Wesley the Summer Rose*DE

Tutaj przedstawiamy siebie i nasze mainkuny

Moderatorzy: Teba, Kocurowa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kirie
Posty: 269
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:33 pm
Lokalizacja: Niemcy

Xanthos i Wesley the Summer Rose*DE

Post autor: kirie » pt lip 31, 2009 10:07 am

Witam serdecznie wszystkich :D

Z gory przepraszam za brak polskich liter, ale klawiature mam niemiecka :) Mieszkam, pracuje i sie zakacam w Niemczech (blisko Frankfurtu Main) - [tzn zakacam sie troche dalej, ale mieszkam i pracuje kolo FM].

Po kilku dniach czytania postanowilam wreszcie napisac... Jeszcze swoich futrzastych nie mam w domu, ale jestem na etapie dluuuuzacego sie oczekiwania na nie. Dwaj kawalerowie z hodowli the Summer Rose przybeda do mnie 5go wrzesnia :P

http://www.the-summer-rose.de/kitten/ak ... index.html

(nie wiem czy mozna tak po prostu dodac zdjecia ze strony, wiec nie dodaje, dlatego jest link)

Wesley - blue smoke, Xanthos - red ticked tabby & white.

A tak OT - ktos sie moze wybiera na wystawe do Hamm w ten weekend (1-2.08)?

Ja bede w sobote, bo bedzie tam miot W z tej hodowli, czyli m.in Wesley :) ...

To na poczatek tyle, jak bede po wystawie to napisze wiecej...

Awatar użytkownika
iza cylwik
Posty: 1475
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 7:08 am
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: iza cylwik » pt lip 31, 2009 10:45 am

Witamy no i czekamy na zdjęcia futrzaków już w domu

Awatar użytkownika
anemar
Posty: 2004
Rejestracja: śr sty 07, 2009 19:57 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: anemar » pt lip 31, 2009 12:11 pm

Witaj sedecznie, moja bardzo dobra znajoma mieszka też w tamtych okolicach, więc może nawet kiedyś się spotkamy

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9000
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Post autor: sunshain » pt lip 31, 2009 12:31 pm

witamy :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kirie
Posty: 269
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:33 pm
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: kirie » pt lip 31, 2009 12:58 pm

Dziekuje za mile przyjecie do grona :cat:

Juz sie nie moge doczekac... bylam odwiedzic te dwojke juz dwa razy, teraz trzeci raz na wystawie i to bedzie musialo mi wystarczyc az do wrzesnia...
Mam ok 300 km w jedna strone do hodowli... a czasu ostatnimi dniami nie za duzo...
Jeszcze chcemy z TZ taka mini woliere zrobic dla kociastych, bo od naszego mieszkanka drzwi balkonowe prosto do ogrodu wychodza, a wiadomo ile to czasu zajmuje jak TZ ma 2 lewe rece do takiej roboty :lol:

Ogolnie plan jest taki, ze chcialabym z moimi bezjajecznymi w przyszlosci chlopakami (pominmy TZta :wink: ) pojezdzic na wystawy. Bynajmniej zaczac i zobaczyc co z tego wyniknie. Mam/bede miala wsparcie hodowcy ale dzieki temu ze tu sa osoby mieszkajace i wystawiajace w Niemczech, moge sie wczesniej dowiedziec jak to w praktyce wyglada [nie to zebym miala jakiekolwiek porownanie z polskimi wystawami, bo na zadnej jeszcze w zyciu nie bylam... ]

Awatar użytkownika
sunshain
Site Admin
Posty: 9000
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 15:13 pm
Lokalizacja: ok. Bielska-Białej

Post autor: sunshain » pt lip 31, 2009 13:00 pm

u nas na forum są hodowcy z niemiec czyli: Minojami i Shedoro
Obrazek

Awatar użytkownika
Minojami
Posty: 3763
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 14:17 pm
Lokalizacja: Worms
Kontakt:

Post autor: Minojami » pt lip 31, 2009 13:16 pm

hi!

ja mieszkam jakies 100 km od Frankfurtu.

20.09 jestem w Heppenheim (Deutsche Edelkatze Ausstellung). moze sie wybierzesz. Chetnie ci wszystko pokaze i "poprowadze" :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
kirie
Posty: 269
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:33 pm
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: kirie » pt lip 31, 2009 13:43 pm

Minojami pisze:hi!
20.09 jestem w Heppenheim (Deutsche Edelkatze Ausstellung). moze sie wybierzesz. Chetnie ci wszystko pokaze i "poprowadze" :wink:
Z wielka checia :D
Moj TZ bedzie w domu w tym tygodniu (2 tyg w miesiacu pracuje daaaaleko od domu), wiec bede miala transport :D [o ile sie nic do tego czasu nie zmieni :wink: ]

P.S. A tak w ogole to 26 wiosen mi minelo... bo wczesniej nie napisalam...

Awatar użytkownika
Minojami
Posty: 3763
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 14:17 pm
Lokalizacja: Worms
Kontakt:

Post autor: Minojami » pt lip 31, 2009 14:03 pm

w takim razie jak bedziesz meldowac wystawe to napisz ze chcesz obok mnie siedziec (Adriana Matusiak)
tu link http://www.deutsche-edelkatze.de/ mozna online meldowac
Obrazek

Awatar użytkownika
kirie
Posty: 269
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:33 pm
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: kirie » pt lip 31, 2009 14:13 pm

Tzn ja wtedy jeszcze bez kociakow bede... Za szybko by to bylo i dla mnie i chyba dla nich... za duzo atrakcji na sam poczatek... tak mysle

Awatar użytkownika
Minojami
Posty: 3763
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 14:17 pm
Lokalizacja: Worms
Kontakt:

Post autor: Minojami » pt lip 31, 2009 14:17 pm

:oops: sorry, nie spojrzalam ze dopiero beda u ciebie krotko. To zapraszam do odwiedzin i trzymania kciukow :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
maja
Posty: 3812
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 7:23 am
Lokalizacja: gdynia

Post autor: maja » pt lip 31, 2009 15:06 pm

witamy :)
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
kirie
Posty: 269
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:33 pm
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: kirie » pt lip 31, 2009 15:16 pm

Minojami pisze:To zapraszam do odwiedzin i trzymania kciukow :-)
Gwarantowane :thumbright:

Awatar użytkownika
kirie
Posty: 269
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:33 pm
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: kirie » sob sie 01, 2009 19:05 pm

No i juz wrocilismy z TZtem z wystawy. Tata Wesley'a i Xanthos'a - American Beautie's Fire Fox zdobyl dzis ostatni punkt do World Championa :D
EDIT: jeszcze sie doczytalam (bo nie bylismy do samego konca wystawy) ze Fire Fox wygral BIS i BOB :D

Mile i ciekawe doswiadczenie, hodowczyni jest super otwarta i pomocna. Pokazala, opowiedziala, o wszystkim, bylam razem z nia przy ocenie Fire Foxa no i oczywiscie zobaczylam Wesley'a :blob5:

Szalona roznica w wygladzie od ostatnich naszych odwiedzin... 2 tygodnie temu byl taki popielaty wyploszek kochany, a teraz sie wyciagnal i rosnie jak na drozdzach :)

Bardzo sie ciesze z dlugiej i meczacej podrozy. I tym bardziej nie moge sie doczekac az moje dwa skarby zawitaja w domu.

EDIT 2: ortograf :oops:
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 17:18 pm przez kirie, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mięta
Posty: 560
Rejestracja: czw lut 12, 2009 15:49 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mięta » czw sie 06, 2009 22:33 pm

Witam serdecznie , i też czekam na fotki jak kociaki już będą u siebie :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koty i ludzie”